Reklama firmy w internecie na innych stronach może być wyświetlana na różne sposoby, a jednym z tych sposobów jest reklama typu intertext. Ten rodzaj reklamy uchodzi za wyjątkowo mało inwazyjny, elegancki i przyjazny dla użytkowników, którzy dzięki temu stają się potencjalnymi klientami korzystającymi z usług reklamującej się w ten sposób firmy.

Jak działa reklama intertext i czy się opłaca?

Jak sama nazwa wskazuje, reklama jest ukryta wewnątrz tekstu w taki sposób, że początkowo jest niewidoczna. Jest to rodzaj linku, którego głównym zadaniem nie jest prowadzić do określonej strony, ale wyświetlanie informacji o firmie. Okienko z informacją ukazuje się po najechaniu bądź kliknięciu na dany link. W ten sposób reklamy typu intertext łączą w sobie reklamy linkowe z reklamami graficznymi.

Zaletą tego rodzaju reklam jest też z reguły relatywnie niska cena. Reklama nie zabiera miejsca na stronie, a więc możliwe jest umieszczenie na niej więcej tego rodzaju elementów, co skutecznie obniża koszta.

Bardzo popularnym sposobem na zdobycie uwagi potencjalnych klientów są umożliwiające stworzenie wirtualnych wizytówek internetowe katalogi wizytówek firm. Bardzo skuteczne są zwłaszcza katalogi gromadzące informacje na temat firm działających w konkretnej branży.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów